„Z uwagi na środki ostrożności, jakie zostały wdrożone w związku ze wzrostem ilości osób zarażonych wirusem COVID – 19, a także mając na uwadze zdrowie pasażerów oraz kierowców autobusów, zalecamy wszystkim pasażerom ograniczenie zakupu biletów u kierowcy.” – czytamy w komunikacie rozesłanym do mediów przez prezesa spółki.
Spółka informuje, że istnieje szereg innych możliwości zakupu biletów na przejazd, z których poleca korzystać. Są to:
Kołobrzeska Karta Miejska – bilet elektroniczny
Płatności mobilne – aplikacje SkyCash oraz GoPay – informacje na stronie km.kolobrzeg.pl
Punkty Obsługi Klienta – Grochowska, Jagiellońska
Prywatne punkty handlowe, z którymi Spółka ma podpisaną umowę na sprzedaż biletów:
Handel Detaliczny – ul. Mieszka I
Sklep Wielobranżowy „Amelia” – ul. Czarnieckiego 2
Punkt Sprzedaży Detalicznej – ul. Zapleczna 1A/7
Sprzedaż Artykułów Spożywczych i Przemysłowych – ul. Trzebiatowska 48B
Handel detaliczny – ul. Złota 7/6
F.U.H. „Express Kiosk” – ul. Grochowska
Softech Fiskal – ul. Słowicza 1
Sklep „Rożek” – ul. Nowogródzka 7/2
Firma handlowa „Anna” – ul. Marynarska 2
Przedsiębiorstwo Usługowe Holtur – ul. Koszalińska 72
Horanin S.C. – ul. Tarnopolska 2/10
Firma handlowo-usługowa „KOL-POL” – ul. Noskowskiego 5
Punkt sprzedaży detalicznej – ul. Jagiellońska 22A/4U
„Dodatkowo informujemy Państwa, że cały tabor Spółki jest poddawany niezbędnej i codziennej dezynfekcji.” – zapewnia prezes spółki.