613 844 tyle wejść na kołobrzeskie molo odnotował system zamontowany przy bramkach na pomoście. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przedstawił właśnie statystyki. Wynika z nich, że od 2021 roku rośnie liczba osób korzystających z molo i tym samym rosną wpływy do kasy MOSiRu ze sprzedaży biletów.
Przypomnijmy, że bilety wstępu na molo w Kołobrzegu kupujemy przez 6 miesięcy w roku. Jednak duża grupa mieszkańców i turystów korzysta z niego za darmo przez cały rok. Wystarczy, że mają Kołobrzeską Kartę Mieszkańca lub opłacili opłatę uzdrowiskową. Od teraz wstęp na pomost znowu jest darmowy dla wszystkich.
W tym roku stosunku do roku poprzedniego wejść na molo było więcej o ponad ponad 80 tysięcy – dokładnie 613 844. Sprzedano 211 622 biletów normalnych (tj. o 15,5 proc. więcej niż rok wcześniej), w sumie o blisko 40 proc. wzrosła liczba darmowych wejść turystów po wcześniejszym opłaceniu opłaty uzdrowiskowej – było ich w sumie 305 920. Kołobrzeżanie z kartą mieszkańca przespacerowali się molo 13 612 razy.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji zainkasował ze sprzedaży biletów w tym roku 1 mln 475 tys. zł, tj. o 203 tysiące więcej niż rok wcześniej (1 mln 271 tys. zł).