Sprawdzamy jak po ponad miesiącu działa miejski program Usterka

Od końca czerwca na stronie Urzędu Miasta działa program Usterka. Dzięki niemu można bez wybierania się do magistratu przy ul. Ratuszowej zgłosić`dowolny defekt lub zniszczenie na terenie miasta. Sprawdzamy jak działa po ponad miesiącu i co zgłaszamy.

Na stronie głównej kołobrzeskiego magistratu (www.kolobrzeg.pl) widnieje napis „Zgłoś Usterkę w mieście Kołobrzeg”. Klikając w niego przenosimy się na stronę gdzie za pomocą prostego formularza możemy zgłosić usterkę.

Nie musimy podawać swojego imienia i nazwiska, a jedynie adres mailowy. Po jego wpisaniu wybieramy jedną z kategorii – uszkodzenia/dewastacje, drogi, zieleń lub zwierzęta i podkategorię np. chore zwierze lub uszkodzona jezdnia. Na mapce wskazujemy lokalizacje oraz dodajemy krótki opis. Możemy dołączyć też zdjęcia. Dodatkową opcją jest możliwość otrzymywania na nasz adres mailowy zwrotnych powiadomień o statusie usterki. Te mogą być trzy – weryfikacja, w realizacji i zakończona. 

Dziś w katalogu jest 66 zgłoszeń. W realizacji jest 8. Ukończonych jest 42.

Co zgłaszamy? Sporo jest zgłoszeń dotyczących zieleni – o uschniętych gałęziach, prośby o przycięcie krzaków. Jedno ze zgłoszeń dotyczyło ławek, które całkowicie zniknęły w zieleni. Są informacje o uszkodzonych tablicach informacyjnych, lampach i barierkach. Są też m.in. zgłoszenia o przepełnionych pojemnikach na śmieci i zalanych deszczówką jezdniach.   

Jeżeli chcesz zgłosić usterkę możesz zrobić to TU

Zdjęcia z programu Usterka. Użytkownik programu z reguły zamieszcza swoje zdjęcie. Magistrat dodaje kolejne gdy sprawa zostaje załatwiona.

awka4 - Sprawdzamy jak po ponad miesiącu działa miejski program Usterka

awka3 - Sprawdzamy jak po ponad miesiącu działa miejski program Usterka  

usterka2 - Sprawdzamy jak po ponad miesiącu działa miejski program Usterka usterka3 - Sprawdzamy jak po ponad miesiącu działa miejski program Usterka

Napisz komentarz

zobacz wszystkie komentarze

Send this to friend