6 sierpnia, scena plenerowa RCK, koncert Ala|Zastary, dj Antisocial, godz. 20, wstęp wolny

You are currently viewing 6 sierpnia, scena plenerowa RCK, koncert Ala|Zastary, dj Antisocial, godz. 20, wstęp wolny

Letnia atmosfera, bliskość morza, odpoczynek i spotkania na świeżym powietrzu przy dobrych tonach. To wszystko składa się na cykl koncertów organizowanych na scenie plenerowej RCK. Raz w tygodniu, przestrzeń miejska przy ul. Solnej 1 wypełni się muzyką czerpiącą z różnych gatunków; intrygującą i oryginalną, skłaniającą do refleksji, zabawy lub zwyczajnie pozwalającą odetchnąć. Nic więcej nie potrzeba. Naturalnie, poza odrobiną słońca.

Przed koncertami – od godz. 18.00 – o dobry nastrój i muzyczne inspiracje zadba specjalnie przygotowany dj set w wykonaniu MadMata.

6 sierpnia, koncert Ala|Zastary, dj Antisocial

Ala|Zastary – Ala Boratyn i Jakub Sikora, to piosenkowa para, która łącząc tradycję rodzimego popu ze współczesnym r’n’b, lo-fi elektroniką i hip-hopem, tworzy nową jakość w polskojęzycznej muzyce rozrywkowej. Alicja Boratyn, od najmłodszych lat znana szerszej publiczności, w 2007 roku wydała swój debiutancki album „Higher”. Jakub Sikora to m.in. założyciel zespołu Crab Invasion. Oprócz projektu ALA|ZASTARY oboje udzielali się w zespole New People. Poprzednie single Ala|Zastary, które zwiastowały nadchodzący debiut zespołu, spotkały się z ciepłym przyjęciem ze strony mediów. Płyta „Jutro?” została doskonale oceniona przez fanów i krytyków muzycznych. Pisała o niej najważniejsza prasa (Newsweek, Polityka), a zespół udzielił serii wywiadów w radiu (Chilli Zet, Jedynka, Czwórka, Radio Kampus). dj antisocial – elektroakustyczny projekt z pogranicza gatunków, inspirowany opartym na pętlach, hip-hopowym brzmieniem lat 90, post-punkowym minimalizmem oraz brytyjską, garażową elektroniką z początku wieku. Muzyka wymykająca się jasnej definicji, nieskrojona i surowa, poświęcona całkowicie chwilowym, ulotnym nastrojom, często sprzecznym i niedookreślonym. Kołobrzeski muzyk DIY, połowa audiowizualnego projektu NITZ (Obrazowisko 4.0, 2018), w swoich utworach zabiera instrumenty poniekąd gatunkowe (tj. gitara elektryczna, trąbka) w nieprzewidywalną robinsonadę po świecie elektroniki, w poszukiwaniu syntez jeszcze niepoczynionych i atmosfer wciąż jeszcze nieopisanych przez dźwięki.

Dodaj komentarz