Sezon na obniżki wchodzi w decydującą fazę. Od teraz aż do lutego zimowe kolekcje kupimy nawet o 70 procent taniej. Sprawdzamy, które kołobrzeskie sklepy oferują najlepsze przeceny i już na początku mamy dobrą wiadomość – wygląda na to, że obniżki zadomowiły się u nas na dobre i praktycznie nie ma sklepu odzieżowego, który już na wejściu nie kusiłby przecenami.
I tak, w nowym Hosso sklepy Medicine i Top Secret obniżają teraz ceny wybranych towarów nawet o 50 procent. Diverse również obniża ceny. Teraz tańsza jest tu też kolekcja zaprojektowana przez Maję Sablewską.
Obuwniczy Wojas część kolekcji przecenił o 50 procent.
Informacja o przecenach wisi też m.in. w sklepach Pepco, Gatta, Lee i Wrangler oraz Big Star.
Sklep obuwniczy CCC podbija stawkę i ceny na wybrane modele obuwia obniża nawet o 70 procent czyli teraz jest tu sporo taniej niż było jeszcze tydzień temu (inne modele są tańsze o 40 i 50 procent).
W starym Hosso sklep Quiosque obniża ceny na wybrany asortyment również o 70 procent, a House o 55 procent. Sklepy z bielizną Esotiq i Change Lingerie tną część cen o 50 procent.
W Croppie ceny też spadają i wybrane elementy garderoby zaczynają się tu już od 29,99 i 39,99 zł, a Funk’n’oul cenę drugiej kupionej rzeczy obniża o 30 procent.
Wielkie plakaty z napisem SALE wiszą też w witrynie sklepu Green Point przy ul. Giełdowej.
Na koniec mamy dla Was w kilku punktach abecadło konsumenta. Wyjaśniamy kiedy można zwrócić kupione na wyprzedażach rzeczy, a kiedy nie.
1. Rzecz kupioną na wyprzedaży można zareklamować. Trudniej będzie z jej zwrotem. To zależy od dobrej woli sprzedawcy.
2. Wywieszka „Ubrania przecenione nie podlegają reklamacji” oznacza, że sprzedawca łamie prawo. Na reklamację mamy dwa lata (zwrot czytaj punkt 1).
3. Sklep może odmówić przyjęcia towaru bez wad i zwrócenia klientowi pieniędzy oraz jego wymiany na inny.
4. Reklamację powinniśmy składać w sklepie, w którym zrobiliśmy zakupy. Najlepiej na piśmie. Gdy kupujemy rzeczy na wyprzedaży, z ekspozycji lub z promocji, mamy takie same prawa, jak wtedy, gdy robimy zakupy po cenie regularnej.
5. O wadzie produktu powinniśmy zawiadomić sprzedawcę w ciągu roku od momentu jej zauważenia.
6. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest posiadanie dowodu zakupu – paragonu. Dowodem zakupu może być też potwierdzenie płatności kartą, wyciąg z konta, faktura, a nawet zeznania osób, które nam towarzyszyły podczas zakupów.
7. By reklamować towar nie potrzebujemy oryginalnego opakowania – sprzedawca nie może go od nas wymagać.
8. Kupuj z głową 🙂