Dziś wieczorem w Regionalnym Centrum Kultury na zamkniętym pokazie dla dziennikarzy władze miasta pokazały nowe logo Kołobrzegu (na zdj.) i film promocyjny (pod tekstem). Hasło, którym Kołobrzeg będzie się reklamować znamy już od kilku miesięcy – to RE:GENERACJA.
-Dlaczego RE:GENERACJA? Ponieważ stawiamy na równowagę, zdrowy balans między miastem a ekologią, stawiamy na równowagę relacji mieszkańców i turystów, stawiamy na komfort i jakość życia na europejskim poziomie – mówiła podczas prezentacji Anna Mieczkowska, prezydent Kołobrzegu.
Logo miasta ma trafić na wszystkie materiały reklamowe. Z czasem może się też pojawić w przestrzeni publicznej (np. na przystankach autobusowych). Podobnie będzie z nowym hasłem RE:GENERACJA.
Razem mają promować Kołobrzeg jako miasto przyjazne każdej generacji, w którym można zregenerować siły i odpocząć. Ale nie tylko – ma być również symbolem rewitalizacji przestrzeni publicznej, inwestycji i ogólnie pozytywnych zmian.