Adam Hok: Klimatyczny Kołobrzeg się skończył i to widać na ulicach, czyli o strategii promocji miasta na czas kryzysu

You are currently viewing Adam Hok: Klimatyczny Kołobrzeg się skończył i to widać na ulicach, czyli o strategii promocji miasta na czas kryzysu

– Klimatyczny Kołobrzeg się skończył i to widać na ulicach – stwierdził radny Adam  Hok, prywatnie dyrektor jednego z kołobrzeskich hoteli, podczas dyskusji poprzedzającej głosowanie Rady Miasta nad strategią promocji Kołobrzegu na lata 2020-2025 –  I albo przygotujemy się na to co będzie za dwa lub trzy miesiące, albo się nie podniesiemy. I my jako przedsiębiorcy komercyjni nie myślimy jak  oszczędzać na marketingu,  tylko jak stanąć na nogi – dodał.

Trwa sesja Rady Miasta. Jednym z projektów uchwał była strategia promocji Kołobrzegu na kolejne 5 lat. Dokument, który ma wyznaczyć linię promocyjną miasta skrytykował m.in. Maciej Bejnarowicz, radny klubu PiS.

-Mam poczucie dyskomfortu, musimy pomagać, ale pomyśleć też o dywersyfikacji gospodarczej miasta i tego w tej strategii brakuje – zauważył.

-Ten dokument powstawał, zanim wybuchła epidemia – mówił z kolei Jacek Woźniak, radny niezależny – Ten dokument jest na czas prosperity, a my jesteśmy w czasie kryzysu i dlatego nie powinniśmy tego dokumentu głosować teraz tylko usiąść  i rozpocząć pracę na nowo.

O zasadności głosowania strategii mówiła wiceprezydent Kołobrzegu ds. społecznych, Ilona Grędas-Wójtowicz.

–Po tym trudnym, ciężkim okresie, nadejdzie czas, na który musimy być gotowi. Musimy dać narzędzia ludziom do pracy już dziś, aby byli oni przygotowani w 100 procentach na okres po epidemii. Nie może wtedy zacząć dopiero pracować, bo wtedy będzie za późno i będziemy mieli stracony rok.

I dalej przekonywała: – Promocyjnie musimy zadziałać, bo turyści muszą do naszego miasta wrócić. Zdajemy sobie sprawę, że turystów zagranicznych będzie trudniej zachęcić do przyjazdu, ale Polaków już tak, bo oni jednak w swoim kraju czują się bezpiecznie. Czy na promocji oszczędzać? Moje zdanie jest takie, że nie, bo to jest jedno z nielicznych narzędzi, którymi możemy pomóc przedsiębiorcom.

Ostatecznie radni przyjęli projekt – 13 zagłosowało „za”,  2 było przeciw, a 5 się wstrzymało. Dokument będzie podstawą do działań promocyjnych Regionalnego Centrum Kultury, które od tego roku zajmuje się również promocji marki Kołobrzeg.

Przypomnijmy, że głównym hasłem promocyjnym miasta ma być RE:GENERACJA, które w obecnej sytuacji nabiera nowego wydźwięku…

 

Dodaj komentarz