Polska Żegluga Bałtycka, właściciel marki Polferries, przygotowała prosty konkurs dla osób, które spontanicznie angażują się w walkę z epidemią koronawirusa szyjąc w domowym zaciszu maseczki dla potrzebujących.
Fot. FB/Polferries
Zewsząd docierają do nas informacje na temat konieczności stosowania działań prewencyjnych związanych z epidemią COVID-19. Nic więc dziwnego, że wszyscy o tym mówią. Niektórzy także działają. Z myślą o tych ostatnich Polferries przygotował konkurs.
– Społeczność Polferries na Facebooku liczy ponad 26 tysięcy fanów. Rozmawiamy na profilu na różne tematy. Zwykle, w normalnych czasach o podróżach, o pasjach. Są z nami ludzie, których łączą podobne pragnienia i styl życia. Oczywiście ostatnio sporo o bezpieczeństwo w obliczu ”zarazy”. Podczas dialogu z fanami zauważyliśmy, że spontanicznie włączają się oni do akcji szycia maseczek. Chcemy im podziękować za to zaangażowanie. To miłe i pozytywnie nastrajające – mówi Piotr Redmerski – Prezes Zarządu Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A.
Dobro powraca
W dowód uznania i podziękowania dla inicjatywy fanów profilu Polferries realizuje konkurs „Szyjemy maseczki”. Główną nagrodą jest voucher na rejs do Szwecji dla czterech osób, z kabiną, do wykorzystania w bezpiecznym terminie. Jak wygrać rejs? Do piątku (24 kwietnia), do godziny 14 można zadeklarować w komentarzu pod postem konkursowym liczbę domowym sposobem uszytych maseczek, którą internauci chcą przekazać dla pracowników i pacjentów hospicjum w Kołobrzegu. Wygra osoba, która zadeklaruje przekazanie największej liczby maseczek.
Szczegóły konkursu znajdują się na https://www.facebook.com/Polferries/.