Kołobrzeg zaczyna reklamować się w Czechach

Regionalne Centrum Kultury wybrało firmę, która przeprowadzi kampanię reklamową na terenie Republiki Czeskiej.

47 tys. zł brutto zapłaci Regionalne Centrum Kultury za promocję Kołobrzegu i jego turystyczno-uzdrowiskowych walorów u naszych południowych sąsiadów. Kampania rusza już w kwietniu. W programie są m.in artykuły w magazynach drukowanych oraz na portalach internetowych, wsparte dodatkowo wpisami na social mediach.

Decyzja miejskiego działu promocji, by ruszyć z reklamą w Czechach to poniekąd odpowiedź na coraz większe zainteresowanie naszym miastem właśnie za południową granicą. Coraz częściej mówią o tym operatorzy najmu. Według nich to Czesi są po turystach z Niemiec największą grupą zagranicznych gości. O potrzebie reklamowania kurortu właśnie tam mówił również m.in. Mariusz Ławro, prezes Regionalnego Stowarzyszenia Turystyczno-Uzdrowiskowego.

Napisz komentarz

zobacz wszystkie komentarze

Send this to friend