Nie jedna, a dwie galerie handlowe w niewielkim Budzistowie

You are currently viewing Nie jedna, a dwie galerie handlowe w niewielkim Budzistowie

Przedstawiciele firmy deweloperskiej Master Management Group, która chce postawić w Budzistowie galerię handlową, spotkali się z wójtem Gminy Kołobrzeg Włodzimierzem Popiołkiem.

Na zdjęciu Galeria Młociny – przykładowy projekt firmy, która ma teraz zbudować galerię w Budzistowie. Na zdjęciu poniżej spotkanie wójta z przedstawicielami inwestora. 

Przypomnijmy, w kwietniu pisaliśmy o galerii Karuzela, która ma powstać również w Budzistowie, przy wylocie ul. Krzywoustego z Kołobrzegu. To nie koniec planów inwestycyjnych w niewielkim Budzistowie – po drugiej stronie ulicy ma powstać kolejny obiekt tego typu. Przedstawiciele firmy, która ma ją zbudować spotkali się z wójtem gminy Kołobrzeg Włodzimierzem Popiołkiem. 

– Teraz zarządca kończy procedury formalne – informują gminni urzędnicy – Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w najbliższym czasie Gmina Kołobrzeg powinna wydać deweloperowi decyzję środowiskową, po której będzie mógł się starać o pozwolenie na budowę i wyłonić generalnego wykonawcę.

Nie znamy jeszcze projektu architektonicznego obiektu, ale ma on być spójny z zabudową miejscowości. Być może będzie  nawiązywała do aspektów historycznych i walorów Budzistowa.

– Nieodłącznym elementem budowanych przez nas centrów są eventy kulturalne oraz promocyjne, które organizujemy wspólnie z lokalną społecznością, instytucjami czy przedsiębiorcami. To wyróżnia nas wśród innych. Naszym priorytetem jest bowiem aby mieszkańcy identyfikowali się z tym miejscem i mogli je wykorzystywać w różnych aspektach, nie tylko handlowym – podkreślała na spotkaniu z wójtem Karolina Żelazek, menedżer marketingu i komunikacji MMG.

Jednokondygnacyjny obiekt ma mieć powierzchnię zabudowaną 18 tys. metrów kw oraz parking z niemal 400 miejscami postojowymi.  Jak zapewniał dyrektor do spraw rozwoju nowych projektów MMG, Michał Masztakowski – umowy najmu zostały już podpisane z operatorem spożywczym i kinowym, a marki modowe są na etapie zaawansowanych negocjacji. 

 

Dodaj komentarz