Tania reklama u miejskiego przewoźnika ma pomóc drobnemu biznesowi w dobie pandemii. Radna proponuje symboliczną stawkę

Tania reklama na przystankach autobusowych i w samych autobusach miejskiego przewoźnika ma pomóc drobnym przedsiębiorcom w dobie pandemii. To inicjatywa radnej Renaty Brączyk, która zaproponowała symboliczną cenę za możliwość takiej promocji dla drobnego biznesu w Kołobrzegu.

Radna niezależna Renata Brączyk złożyła do prezydent Kołobrzegu interpelację z propozycją, by kołobrzescy przedsiębiorcy, rzemieślnicy, trenerzy personalni, osoby zajmujący się sztuką i kulturą, mogli reklamować się w autobusach miejskich lub na przystankach za 1 zł dziennie.

„Obecnie muszą się oni mierzyć z problemami w prowadzeniu działalności gospodarczej (…). To szansa, aby stanąć na nogi, pozyskać nowych klientów małymi nakładami na reklamę i wspomóc ich w okresie pandemii koronawirusa” – pisze w uzasadnieniu do swojej interpelacji radna Brączyk.

20 listopada prezydent Kołobrzegu odpowiedziała na interpelację. „Nie zgłaszam sprzeciwu” – napisała Anna Mieczkowska.

Komunikacja Miejska ma wkrótce rozpocząć kampanię informacyjną w tej sprawie.
Pod tekstem odpowiedź prezydent Kołobrzegu.

interp1 - Tania reklama u miejskiego przewoźnika ma pomóc drobnemu biznesowi w dobie pandemii. Radna proponuje symboliczną stawkę

Napisz komentarz

zobacz wszystkie komentarze

Send this to friend