Mamy odpowiedź ORANGE ws. kłopotów z zasięgiem. Operator prosi o cierpliwość i pomoc w szukaniu miejsc pod nadajniki

You are currently viewing Mamy odpowiedź ORANGE ws. kłopotów z zasięgiem. Operator prosi o cierpliwość i pomoc w szukaniu miejsc pod nadajniki

Otrzymaliśmy odpowiedź na nasze pytania o kłopoty z zasięgiem w Kołobrzegu operatora telefonii komórkowej Orange. Trzeba przyznać, że przyszła ekspresowo – zaledwie dwie godziny po tym jak wysłaliśmy maila do biura prasowego. Ale to tyle dobrego w tej sprawie. Odpowiedź tak naprawdę nie odpowiada na nasze najważniejsze pytania.

A pytaliśmy m.in. o to dlaczego operator odmówił miastu rozwiązania umowy skoro nie jest w stanie zapewnić usługi na odpowiednim poziomie oraz czy w związku z tym można spodziewać się obniżenia rachunków. Oczywiście spytaliśmy też kiedy sytuacja ulegnie poprawie.

Orange w swojej odpowiedzi pisze, że za kłopoty z zasięgiem odpowiada brak stacji bazowych i zachęca przedstawicieli władz miejskich do pomocy operatorom w zdobywaniu miejsc pod nadajniki.

Brak sygnału, rozłączanie rozmów telefonicznych czy w ogóle brak możliwości połączenia – to najczęstsze problemy miejskich urzędników w korzystaniu z usług telekomunikacyjnego operatora Orange. O problemie poinformowała prezydent Kołobrzegu Anna Mieczkowska zamieszczając wpis na swoim Facebooku. Dołączyła do niego kopię pisma wysłanego do operatora. Kłopot mają jednak też klienci indywidualni.

Odpowiedź ORANGE

„Orange Polska, podobnie jak inni operatorzy, stara się zapewnić możliwie najlepszy zasięg i dostęp do mobilnych usług. Żeby było to możliwe w Kołobrzegu powinny pojawić się nowe stacje bazowe. Bez nich sytuacja nie ulegnie wyraźnej poprawie. Fizyki po prostu nie da się oszukać. W ostatnich miesiącach Orange Polska, a także inni operatorzy, poczynili wiele prób zdobycia lokalizacji pod nowe nadajniki. Mamy nadzieję, że rozmowy wkrótce zakończą się powodzeniem. Zachęcamy przedstawicieli władz miejskich do pomocy operatorom w zdobywaniu miejsc pod stacje bazowe. Pozytywne nastawienie do inwestycji, dzięki którym mieszkańcy i turyści będą mogli komfortowo korzystać z telefonii komórkowej, jest jednym z kluczowych aspektów. Przepraszamy klientów Orange za dotychczasowe niedogodności. Zapewniamy, że robimy wszystko co możliwe, aby sytuacja uległa poprawie”.

Dodaj komentarz